Dinxperlo | 0,8 FTE
Als HR Adviseur bij Bribus bouw je aan een carrière waarin groei, ontwikkeling en samenwerking centraal staan. Je staat klaar voor collega's die vragen hebben over HR-gerelateerde zaken, je bent een sparringpartner voor managers en biedt proactief ondersteuning waar nodig. Meer weten? Lees dan snel verder!
Voor onze HR afdeling (5 medewerkers) zijn we op zoek naar een leergierige aanpakker die zich wil blijven ontwikkelen, houdt van dynamisch werk en vooral aan de slag wil met de volgende taken:
Verzorgen van de gehele personeelsadministratie, zoals het up-to-date houden van digitale personeelsdossiers op het gebied van in- door- en uitstroom van medewerkers;
Ondersteunen bij verzuimbegeleiding en re-integratietrajecten, in samenwerking met onze arbodienst;
Klaarstaan voor collega’s met antwoorden op hun vragen en loopbaanadvies én het adviseren en ondersteunen van management met betrekking tot beleid en functioneringsgesprekken;
Coördineren van het volledige wervingsproces: van het uitzetten van vacatures tot het houden van sollicitatiegesprekken naar uiteindelijk het succesvol onboarden van nieuwe collega's;
Meedenken over bedrijfsveranderingen.
Samen maken we met onze enthousiaste aanpak groei mogelijk en brengen we onze afdeling naar een volgend niveau.
Dit krijg jij
• Startsalaris is marktconform, afhankelijk van kennis en ervaring;
• 36 vrije dagen op basis van een fulltime dienstverband;
• 8,25% vakantiegeld en 100% pensioenbijdrage;
• Eindejaarsbonus van 50% van je maandloon;
• Jaarlijkse bedrijfsprestatiebonus;
• Kom je op de (lease)fiets? Dan krijg je 50% extra reiskostenvergoeding!;
• Ruimte om te leren en door te groeien;
• Altijd fruit beschikbaar.
Dit wil jij
• Een dynamische functie;
• Aan de slag met verschillende projecten;
• Een bijdrage leveren aan het door ontwikkelen van de HR afdeling.
Dit ben jij
• Communicatief vaardig;
• Administratief sterk;
• Secuur en zorgvuldig;
• Flexibel.
Wil je nog meer weten over het werken bij Bribus? Klik dan hier.
Bij Bribus produceren we keukens voor de zakelijke markt. Dit doen we op maat, voor elke doelgroep en elk budget. Zo maken we bijvoorbeeld een serie keukens voor een nieuw appartementencomplex of vervangen we keukens in een zorginstelling. Voor elk project is er wel een Bribus-keuken.
Dankzij onze eigen productieruimte onder het kantoor waar jij werkt, garanderen wij topkwaliteit in al onze keukens.
Heb je je gegevens achtergelaten via deze pagina? We nemen binnen enkele werkdagen telefonisch contact met je op. We vertellen je dan over de functie en de mogelijkheden bij Bribus. Na het gesprek beide enthousiast? Dan ontvangen wij graag jouw CV.
Sluit jouw CV aan? Dan nodigen wij jou graag uit voor een kennismakingsgesprek. Tijdens de kennismaking geven we je graag een betere indruk over de functie en van Bribus. Daarnaast vinden we het minstens zo belangrijk om jou persoonlijk te leren kennen. We houden het graag informeel, dus wees vrij om te vertellen en vragen wat je wil.
Tijdens het vervolggesprek gaan we de diepte in. We stellen je vragen rondom de functie en jouw invulling daarvan. Jouw arbeidsvoorwaarden komen ook aan bod. Daarnaast geven we je graag een rondleiding door het bedrijf.
Beide enthousiast? Dan gaan we het contract ondertekenen! We kijken samen wanneer jij kan starten en je maakt kennis met jouw directe collega's.